středa 12. října 2011

Pomalovaný kontejner


Rozhodla jsem se založit si nový blog.
Občas se mi někde něco líbí, ale nechci to míchat dohromady s mým "hlavním" blogem o autismu.

14 komentářů:

  1. Náhodou jsem zjistil v tvém profilu, že Ti přibyl nový blog. Vypadá to, že jsem asi první čtenář. Hurá, jednou jsem v něčem první. Tedy, snad si to jen nenamlouvám. :)
    Hezký obrázek. I odpad může končit vesele. :)

    OdpovědětVymazat
  2. A já zase hraju druhý housle...:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Nazdárek. Bezva popelnice. Těším se na nové fotky. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mutile, Akinomo, neperte se. :-) Holt někdo je první, někdo poslední, ale záleží na tom?

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Tino, vítám Tě...jsem ráda, že jsi zašla.

    OdpovědětVymazat
  6. Nezáleží...když já jsem ještě nikdy v ničem první nebyla když nepočítám Puškinův památník...:-D tam jsem perlila

    OdpovědětVymazat
  7. Akinomo, já jsem snad nebyla první v ničem...ale nevadí mi to. Puškinův památník? :-) (chybí mi tu smajlíci)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo jo Puškinův památník to bylo moje...byla jsem hrdá pionýrka :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kontejner je krásný. Jinak- líbí se mi tady, barvičky jsou hezky sladěné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mila Marci, gratuluji k novemu krasnemu blogu. Dekuji Ti, ze konecne zacinas myslet i na sebe. Konecne snad uz nebudu tak smutna z Tveho smutku a bezmoci....Huraaa, uz z dalky pomalu vidim, to Tve krasne,provonene, slunne rano :-)Lucie

    Mutile, vsak uz jste byl minimalne jednou prvni...preci jako ta nejrychlejsi spermie ;-))))))))

    OdpovědětVymazat
  11. Lucko, to máš pravdu... viď?! Kdyby nebylo té nejrychlejší spermie, tak by tady MUTIL nebyl.... :-P

    OdpovědětVymazat
  12. Holky a děvčata, ale to byla první jen ta konkrétní spermie, to jsem nebyl já. Tak jsem se to alespoň učil v biologii. :)
    Ale jinak jsem za to vítězství rád. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi líbí, když jsou kontajnery takto pomalované. To je hnedka ten svět barevnější a ne tak šedivý. I u nás na vesnici máme u mateřské školky takto pomalované kontajnery žlutými sluníčkami:-)Je nádherné!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásne využité.... Kto by to bol povedal, že aj obyčajná popolnica na odpad sa dá takto pekne skrášliť :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí