sobota 15. října 2011

Tři oříšky pro Popelku

Našla jsem 3 oříšky...

Jenže asi nejsem Popelka....
A nebo jsem?

Jestlipak mi splní má tajná přání?

Snad máte i vy svá tajná přání a sny.



Přeji vám, aby se vám alespoň něco z nich splnilo...

12 komentářů:

  1. Krásné oříšky. Uvidíš, že se ti splní všechna přání. Ne jen ta tři. Znáš Tajemství? Je to dokument, který už pomohl mnoha lidem, které znám. Sama jsem jim ho doporučila a doporučuji ho i tobě. Ať už jako film či knihu, i ta je skvělá. A tohle Tajemství je od toho, aby se prozrazovalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, určitě k naplnění svých přání dojdeš. A nejen díky kouzelným oříškům. Moc Ti to přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ve školce jsme jednou rozlouskli pár oříšků - a skutečně v nich byl dáreček, sice ne šaty, ale aspoň kousek krásně barevné látky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fabi, děkuju. Tu knihu jsem četla. Ale nevěděla jsem, že je i film, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně ty dvě první se ti krásně povedly.
    Zda se ti ta tajná přání splní, máš ve své moci ty a ty to víš. Neplní se ti takové malé přáníčko už teď? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pavle, moje jediné přání je být s mými dětmi. Věnovat jim svůj čas a svou lásku. A tudíž se mi mé přání plní každý den.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta první fotka je taková tajemná. Jako by ani nešlo o oříšky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bylo by krásné mít takové kouzelné oříšky pořád po ruce, život by byl o mnoho snadnější. Jen bych jich asi potřebovala o mnoho víc než tři :-). Ale zase na druhé straně si pořád říkám, jseš na tom ještě dobře, jsou i tací kteří jsou na tom hůř, tak nefňukej a koukej se kolem sebe.

    OdpovědětVymazat
  9. A fňukám snad? Fňukám? Nefňukám. Snažím se žít s tím, co mi ossud naložil. :-P

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Amélko,děkuji ti za návštěvu u nás:-)
    Měj svá přání...vždyť to je tak krásné,když se sny plní:-)Měj se moc hezky s pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  11. To jsem myslela na sebe s tím fňukáním, jen to tak blbě vyznělo. Ty máš nárok, já ne :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí