úterý 17. ledna 2012

Hádanka č. 14


Jste moc chytří.
Tak tentokrát jen jedna fotka.

A zde správná odpověď:
Uhodli jste......
......je to Pichtův psací stroj pro nevidomé.


8 komentářů:

  1. Tohle náhodou vim, ale neřeknu! Jen ať hádá někdo jiný.

    OdpovědětVymazat
  2. Moji dnešní odpověď nezveřejňujte, já to totiž vím, tak ať to není hned prozrazené. Je to Pichtův psací stroj pro nevidomé. Pracuju v knihovně pro nevidomé. Moc pozdravů posílá Jitka T.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se teda moc nechytám :-) Nějaký speciální psací stroj to asi nebude :-)A co jiného by se s tím dalo dělat, nevím, nevím...

    OdpovědětVymazat
  4. podle mě je to psací stroj na brajlovo písmo Míla z Ostravy

    OdpovědětVymazat
  5. Manžel také říká psací stroj pro nevidoucí...

    OdpovědětVymazat
  6. podle mě je to nákej hudební nástroj :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí