pondělí 16. ledna 2012

Hádanka č.12

Jedna od Elišky:


A  zde je vyluštění:



15 komentářů:

  1. Mě napadlo studené upečené vepřové maso :-). Já jsem přes to jídlo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně to bude maso, ale netroufám si hádat jaké :-)

    OdpovědětVymazat
  3. já bych tipla ,že to je nutela dvoubarevná . Míla

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi vaše představivost. Ještě počkám, co na to jiní. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, tipujeme se synem dvou barevnou Nutelu, nebo jí podobnou mňaminku. Hezký den přeji Dagmar

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda. Vidím, že to bylo moc lehké. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ono by to lehké nebylo, kdyby nepřišlo prozrazení už v otázce. Ta sklenice je notoricky známá. Sám si ráno mažu z jedné takové rohlíky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mutile, já mám v sobě silné léky...tak Tě asi nechápu...jaké prozrazení v otázce? Já jsem žádnou nenapsala. :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelie, teď jsi zase rozesmála ty mne - žádnou otázku jsem nenapsala. :)
      Ale jsou i otázky nevyřčené, neboť jak začíná každá hádanka? Přeci otázkou "Co je to?" Vůbec nevadí, že tu není napsaná, ale my, Tví hadači, se snažíme ji zodpovědět. Sklenice měla být až jako odpověď, protože ... proto. Bez ní by to byla otázka, hádanka mnohem těžší. :)

      Vymazat
    2. Mutile, pořád nechápu. Asi jsi přišel pozdě....ale na hádání byly jen ty 2 první fotky. :-P
      Poslední 2 už jsou vyluštění hádanky. A pak že Muží nejsou z Marsu a ženy z Venuše... Je to tabletkama nebo jsem se zbláznila? :-P Ničemu nerozumím.

      Vymazat
    3. A jó, to už je vyluštění! Je známo, že muži dost často neslyší, co jim žena říká, ale já už asi ani nevidím, co žena píše. Omlouvám se, že to je vyluštění jsem opravdu neviděl.
      Asi mne zmátlo, že to je článek z 16. a hned 16. byl už odtajněn.
      Hezký večer přeje Marťan mutil. :)

      Vymazat
  9. Sakra, nevyšlo to. :-)
    A to jsem víc přes sladké než přes maso. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, Ty jsi mne rozesmála....Prý "sakra, nevyšlo to"... :-) Jenda se ptá, čemu se směju. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to mě nenapdlo! Já jsem prostě ten masožravec, nutela se u nás ani nekupuje :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí