středa 25. ledna 2012

Lampa před poštou


V pondělí cestou k lékaři jsem se stavila ve vedlejším městě na poště...


Mám ráda podobné lampy a zrovna bylo nádherně....


13 komentářů:

  1. Líbí se mi ta kombinace lampy s bezlistými stromy.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám rád staré lampy, lucerny, staré lavičky, prostě to, co je nějak zdobené a ne jen stroze funkční. Bohužel ty zdobné prvky se vytratily z našeho běžného života, z užitných věcí.

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásné,ta černá s modrou a bílou a pak už jen ticho...

    OdpovědětVymazat
  4. U jedné blogerky, jsem uviděla tenhle odkaz, a byla jsem moc ráda, že tě mohu pozdravit, již tak dlouho jsem to neudělala, ale nebudu se omlouvat, není to má chyba, prostě ti na blogu o Jeníčkovi, nejde posílat komentáře. Měj se hezky Amelie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, nejdou mi posílat komentáře? To mě moc mrzí, ale nevím, kde je chyba...fňuk.

      Vymazat
    2. Já jsem narazila na podobný problém - když si stránky prohlížím z Firefoxu, komentáře nejdou posílat. Když si je prohlížím na Safari, posílat jdou... Ať žije technika :-)

      Vymazat
    3. To mě strašně moc mrzí, ale stejně nevím co s tím a kde je chyba...

      Vymazat
  5. Krásná lampa,jak museli být nádherné ty petrolejové nebo plynové.

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásná a nedivím se ti, že ti líbí a děkuji :
    http://www.klokocuvek.cz/dekuji/

    OdpovědětVymazat
  7. pekný nápad na fotografiu, ja by som ešte rozmazala pozadie a možno by som fotky dala do čiernobiela :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí samotná lampa a proti modrému nebi nemá konkurenci.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí