čtvrtek 26. ledna 2012

Zima na naší zahradě








14 komentářů:

  1. Sníh je krásný, bohužel u nás v tuhle dobu není nic... zato dneska 10 stupňů pod nulou, tak alespoň nějaká zima. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké makro snímky. Tos zaklekla do sněhu, nebo jsi upadla a když už jsem tedy dole, tak udělám snímek? :)
    Krásné obrázky.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera, já viděl sníh naposledy v létě na ledovci v Alpách :-) Ty makro snímky se ti vážně povedly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Sníh naposledy v létě v Alpách? :-) Tak přijeď. :-)

      Vymazat
  4. Ten sníh je vždycky tak krásný :-)

    Na mém blogu právě probíhá Giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Sníh je tak krásný...protože je čistý, bez chyb...ale občas je ho moc a umí být nebezpečný, pokud se jeho kouzlem nějaká bytost nechá unést.

    OdpovědětVymazat
  6. Slint, slint, já chci taky sníh :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Zimu ráda nemám, ale ten sníh, když je takhle neporušený a bělostný, je nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, přesně tak to cítím já. ZIMU a sníh nemám ráda, ale na fotkách je krásný.

      Vymazat
  8. Páni, sníh! A u nás, na severu nic! Ale mrzne!

    OdpovědětVymazat
  9. Zima skoro k nerozeznání s tou tady ve Švédsku :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí