sobota 25. února 2012

Jako na jaře



11 komentářů:

  1. To je paráda to počasí, že. Už se těším, že zítra někam vyrazíme. Pěkné fotky, úplně mi zlepšily náladu:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dnešní počasí bylo super, i když ještě pěkná zima.

      Vymazat
  2. Aj u nás bolo dnes takto krásne a včera vlastne tiež, len fúkal príšerný vietor. Ja som dnešné popoludnie strávila na bicykli, urobila som prvé tohoročné kilometre. Som z toho taká uťahaná, že sa mi ani nový článok na blog nechce písať.
    Pekný večer a tiež aj zbytok víkendu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsi vytáhla kolo? Ty jsi dobrá. Vlastně jsem taky viděla 2 cyklisty.

      Vymazat
  3. Krásné sluníčkové snímky. Na mne už taky to počasí začíná působit a proto mám raději slunečno než zataženo.
    Už se těším, až ty větvičky budou svěže zelené.

    OdpovědětVymazat
  4. Kdybych si nepřečetla popisku, opravdu si myslím, že jsou to fotky ještě z jara/léta... Už to začíná a já se těším ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byly opravdu aktuální včerejší fotky. Dnes už je pod mrakem a prší.

      Vymazat
    2. To jsou opravdu krásné fotografie.Překvapila mě taková krásně modrá čistá obloha!Už jsem taky moc natěšená na jaro a ono bude určitě brzy!

      Vymazat
  5. páááni moji, tak nad tou prvou klobúk dolu!!! to je úúúúžasnáááá fotografia!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krajiny a ještě k tomu prosvícené sluníčkem- to je nádhera ,moc pěkné:)Měj se moc hezky .Lama

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí