úterý 7. února 2012

Kuličky Neocube



9 komentářů:

  1. Téda, tolik kuliček! Kam se na holky hrabu se svojí jednou krychličkou. :)
    Dej sem i další výtvory.

    Jen snad malá připomínka - nemanipulovat blízko ntbk! Přeci jen jsou to magnety a magnetické pole může zasáhnout i harddisk.

    OdpovědětVymazat
  2. To vůbec neznám, ale myslela jsem si, že to jsou magnetické kuličky.
    Prosím o tvou adresu.
    Děkuji
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, jsou to magnetické kuličky. :-) Adresu? Jedině mailem. :-)

      Vymazat
  3. Nééé...tohle je hroznej zásek. Mně se povedlo jen JEDNOU vytvořit krychličku, ret sem měla rozkousaný, oči vykulený a pak byla náležitě pyšná. To je výborná hračička. Tohle vytvořili Vaše dcery??? :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Frenekko, jasně, to udělaly holky. Já nemám představivost.

      Vymazat
    2. Fíha, tak to klobouk dolu, já sice představivost jakžtakž mám....ale trpělivost? Jak se jim to mohlo povést? Vždyť je to peklo jak to hrozně magnetizuje... Já tu krychličku dělala strašlivě dlouho a furt a furt se mně to ničilo

      Vymazat
    3. Mně se krychle povedla jednou v životě, takže nevím nevím... Chci poprosit Elišku, aby udělala další výtvory. Už toho udělala plno, jen jsem to "zapomněla" vyfotit. :-)

      Vymazat
  4. Eliska je moc sikovna, ja som sa na doktoranskom studiu venovala modelovaniu a teda tie kulicky by sa mi hodily vyborne vytvaraniu 3D modelu, akurat by som k tomu asi potrebovala pribalit jednu Elisku, sudiac podla komentarov v diskusii :-)
    Teraz mam chvilku casu cez den(ani sa nepamatam po akej dobe) a tak som sa podivala aj sem. Aj tento blog mas moc krasny.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí