neděle 26. února 2012

Masopust







7 komentářů:

  1. To muselo být parádní, já jsem na žádném masopustu nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne. Bylo to poprvé v životě a asi jen 10 minut.

      Vymazat
  2. Masopust se koukám skvěle vydařil. :-) Masky jsou nádherné a ty jsi je dokázala krásně zachytit v hledáčku fotoaparátu. :-)
    A která maska je nejlepší? VŠECHNY!!!!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta ženská spíš naháněla dětem strach. Ale možná se líbila tvému muži. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nevím, neptala jsem se, ale předpokládám, že na chlapy není. :-P

      Vymazat
  4. parádny dokument :-)
    ... len neviem, čo znamená slovo: masopust :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí