čtvrtek 16. února 2012

Osamělý javor








12 komentářů:

  1. Osamělé stromy jsou krásné, majestátné s krásnou korunou, někdy tajemné - proč zrovna tady jej někdo zasadil či se sám uchytil?
    Krásné snímky. Ten sníh dělá tu naši zemi tak čistou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den, Amélko! Nádherné romantické ...
    Maru

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherné fotky! Tolika sněhu! Tolika bílého sněhu! :-) Ach to je krása! A osamělý strom, to je fotka rozená na pohlednice! Jsi toooolik šikovná! Máš skvělé oko. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Stromy s tímto habitusem u mne vždy vyvolávají obdiv, v každé roční době. Myslím, že je to i jejich poslání. Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. Vyložená idylka.To bylo při odpolední vycházce???

    OdpovědětVymazat
  6. krasne fotky, to clovek v meste nevidí

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, takový fotky mě prostě berou u srdíčka. S chutí bych to cvakla taky. Ten sníh je parádní, ale já jsem strašně vždycky zmrzlá :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné fotky, opravdu krásné:)
    lama

    lama-fotografovani.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. NádHErné fotky, uplně relaxuju...

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto stromy - solitéry mám také ráda, jsou asi věčným tématem nejen pro fotku, ale také pro obraz. Když jsem byla na podzim v Broumově, viděla jsem tam podobný (ale teď me zabte, nevím, zda to byl dub nebo nějaký jiný druh) a protože jsem zrovna neměla skicák, tak jsem si ho aspoň nafotila a překreslila až doma.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí