pondělí 13. února 2012

U sousedů





12 komentářů:

  1. Copak je to za okénko, odkud nakukoval zvědavý fotoaparát? :)

    OdpovědětVymazat
  2. skúška, či prejde komentár z wordpressu.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokúšala som sa ti odoslať komentár z wordpressu, pretože sa mi to už nedávno podarilo, ale zase bezúspešne :-(
    Celkom dobrý nápad, ako ukázať kúsok ulice, kde bývaš.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký pohled. A stejný dotaz.Zajímavá pozorovatelna.Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou schody skluzavky, kterou mají děti na zahradě.

      Vymazat
  5. Amelko, děkuji za pochvalu i za Tvoje hádanky, pohledy... na svět, život! Příjmené dny a zdravím!

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní šmírovací 'okénko' - fotografie vypadají velice zajímavě :D
    Poslední detail je nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmírovací okénko. :-) Jen jsem tak v tričku a v sukni vyběhla na zahradu udělat pár snímků se sněhem, ani mě v té rychlosti (abych nezmrzla) nic o šmírování nenapadlo. Ale pak se mi to líbilo. Nééé to šmírování, ale ty fotky. :-)

      Vymazat
    2. Samozřejmě :) Fotografie jsou vážně povedené :)

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí