neděle 11. března 2012

Dej přednost v jízdě




5 komentářů:

  1. Zajímavé dopravní značení.
    Je tu jistá podobnost s "případem Týc". Ale tady bych naopak nebyl proti potrestání autora. Tohle je skutečné grafické poškození značky.
    I když, něco podobného jsem už taky viděl, ale jako řidič jsem registroval "jen" značku jako celek a teprve na upozornění si všiml i onoho tatoo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D To je vtipné! :D Mi připomnělo, když jsme byly se školou na výletě v dalekém Liberci a byla tam značka "Pozor koně", ale na značce byla kráva. :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem tuhle viděla na internetu jako vtip...Bože, ona opravdu existuje? :-O :-D

      Vymazat
    2. Vtip jsem neviděla zase já.

      Vymazat
    3. http://i.idnes.cz/05/093/gal/JUPdcefe_foto_z_cest.jpg Tady Ti když tak přikládám onen důkaz D... :)

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí