úterý 6. března 2012

Modré nebe mám nejraději


Natož že jsou fotky pořízeny za jízdy....


...tak se mi líbí.


Miluji modré nebe a k tomu pár bílých obláčků.


Malá poznámka na závěr - řídil manžel, je to foceno cestou z MASOPUSTU.

5 komentářů:

  1. Také miluji nebe, takové s obláčky, to je balzám na duši...
    krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle mráčky jsou opravdu vyvedené :-)
    Miluju krásné nebe na fotkách - na horách, u moře- baví mě hledat v mracích podoby čehovšeho- hrajeme si tak s dětmi ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Obloha to je vždy lákavý předmět k focení, protože je pokaždé jiná. Krásné fotečky.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky....taky miluju modné nebe:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já už se lekla, že jedeš, jednou rukou držíš volant a ve druhé si šteluješ foťák :D

    Moc krásné fotky - vůbec bych neřekla, že je to focené za jízdy. Jw tam krásná ta hra modrého nebe versus krajina v krásných tlumených tónech hnědé, žluté a zelené...

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí