čtvrtek 1. března 2012

Neocube taška


Výtvor Šárky


Kvalita fotek nic moc...ale nebyl čas....


Tak snad mi to odpustíte....

5 komentářů:

  1. Zase ty - pro mě záhadné kuličky?? A kde se dají zakoupit, prosím???
    Amélie, koukni, prosím, ke mně, je tam něco pro tebe, co by tě mohlo zajímat. Cha, cha...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupuji je třeba na Mimibazaru: http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=43004770&tab=4

      Vymazat
  2. To je velice zajímavá taška. Ještě jsem jí nikdy neviděla. Šárka je šikulka. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, to je super nápad! moje děti tuhle zábavu milují! krychličky, náramky, pásky...ale tašku? hned jim to předvedu :-)(na obrázku tedy ;-!)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí