pondělí 26. března 2012

Podvečer





5 komentářů:

  1. Jak kdysi pravil můj kamarád básník "V podvečeru v tichém šeru, z putyky byl na maděru." Tak jsem si na tento vtipný výrok tak nějak náhle vzpomněla, ovšem tyto fotky by zasloužily mnohem, mnohem krásnější, ba ty nejkrásnější básně.

    OdpovědětVymazat
  2. sklání se Denice
    zapadá za obzor
    již tmí se velice
    spát bude mnohý tvor

    na nebi s Lunou oblaka
    na honěnou budou hrát
    to jistě hochy naláká
    své milé pusu dát

    Když byla řeč o básních, tak jsem neodolal. :-)
    A snímky jsou opravdu moc pěkné, jako naprostá většina Tvých obrázků. Mám rád Tvůj pohled na svět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je přesně ta nádherná báseň, kterou jsem měla na mysli a kterou jsem těmto fotkám přála :) Bohužel mě mrzí, že jsem se zmohla jenom na tlumočení lehce prostoduchého verše a tak snad nebude vadit, když se to pokusím malinko vyžehlit a přidám něco, co je o malý stupínek výš. Ovšem měla jsem zrovna nějakou smutnou náladu...

      Svět potemněl
      Slunce uvěznily koruny lip a bříz
      Stromy líbají otevřenou zemi
      Umlklo srdce moje
      Umlklo…milování?

      Havraní nocují
      Zániky znají zimy a také životů
      Jsi vzdálenější
      Vzdálenější než jsi kdy byl
      A přece myšlenkám mým jsi příjemnější

      Duše má
      Kypí pod vzpomínkami z neduhů
      Jiskry radosti dávno již zalila jsem
      Těžké je přiznat světu mučení nitra
      Těžké je zavřít za tebou tu zem

      Nechť proletí
      Proletí tvým tělem jen ti dobří poslové
      Nechť nasytí teplem tvoje tělo prokřehlé
      A ať zvěstují ti moji píseň
      Snad do tvých uší prázdných aspoň ona dolehne

      Vymazat
    2. Ach, to je nádhera. Smutek a utrpení často píší ty nejlepší verše.

      Vymazat
  3. Překrásné fotky ....
    Moc moc děkuji za Tvé návštěvy a Tvé komentáře ... moc si toho vážím a děkuji ...

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí