čtvrtek 22. března 2012

Před krámkem








6 komentářů:

  1. To by se mě hodilo na chaloupku!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda takový trakař mám na zahradě na truhlíky s kytkama.Docela to vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná sbírka, jen co je pravda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím!
      Řekla bych, pěkný kousek historie.
      A stejně jsou sáńky lepší než boby!
      Aspoň se od nich nezachladil zadek... :-)

      Vymazat
  4. Ahojky, díky za návštěvu blogu a za pěkné komentáře. Jj sem to já na fotce, všude to jsem já a věř mi že nadváhu mám. Mám 156 cm a 76 kilo váhu. Sice tech 80 kilo na me nikdo nerekne,ale váha nelže :-(( bohužel.

    OdpovědětVymazat
  5. Některé kousky by se krásně vyjímalo na jistých tématech na fotkách.. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí