pátek 23. března 2012

Střechy








4 komentáře:

  1. Hezké...moc se mi líbí třetí střecha odspoda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase píšu takhle oklikou - znovu mi zmizela tabulka pro komentáře...
      Střechy jsou dobrý nápad. A zajímavé, že každá jiná!
      Ta došková se mi líbí, jen nevím jestli jsou došky skutečně dřevěné nebo imitace...
      Vzpomněla jsem si, jak jsem fotila loni chodníky. Tak jsme si to pěkně rozdělily, řekla bych! Ty střechy, já chodníky... :-)

      Vymazat
    2. Vendy, i chodníky mám někde nafocené. K těm jsem se ještě nedostala.

      Vymazat
  2. Bydlím na téměř nejvyšším místě v obci, střechy domků "pod námi" znám proto skoro nazpaměť. Nafotit je, to mě ale nikdy nenapadlo. Jsi chytrá hlavička. Máš bezva nápady, Marcelko. Díváš se na svět jinýma očima... jsi jedinečná. ♥

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí