sobota 10. března 2012

Stromy mě nikdy neomrzí







10 komentářů:

  1. Mě také ne:)
    Moc pěkné,dík za podívání:)
    Lama

    lama-fotografovani.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Stromy jsou nádherná "živá" stvoření, která obydlila tuto planetu dlouho před námi a vlastně i díky jim tu můžeme být my. Je krásné pozorovat kresbu jejich kůry, růst a řád jejich větví a větviček, které tvoří typickou korunu pro každý jednotlivý druh.
    Mým oblíbencem je bříza. Je krásně jemná a březový hájek pohladí hezky na duši.
    Krásné obrázky. A už aby se začlo zelenat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása, děkuji moc, vůbecse ti nedivím, že tě stromy neomrzí...:-))))pěknou neděli

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi líbí ta poslední fotka se stromem s "bradavicemi" :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Stromy jsou živí tvorové jako my, jen mají více trpělivosti :-) Taky je miluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký komentář.
      K té trpělivosti bych přidal i nadhled. Přeci jen nás o dost přežijí, pokud nepadnou naší pilou. Což je někdy nutné, ale mnohdy ne.

      Vymazat
  6. to verím a súhlasím, stromy sú veľmi fotogenické

    OdpovědětVymazat
  7. Máš pravdu, pořád to jsou originály a pořád je na nich co obdivovat.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, stromy mě taky nikdy nepřestanou fascinovat.. ať jsem kdekoliv.!

    OdpovědětVymazat
  9. Stromy jsou krásnější než lidi!

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí