úterý 13. března 2012

Turistické značky








6 komentářů:

  1. Po těch srdcových stezkách si dojdeme pro lásku? Už vyrážím na cestu. Prochodíme celý svět?
    To žluté srdce je puklé. Nebo to znamená, že ty dvě poloviny patří k sobě, zapadají do sebe jako puzzle. Hezké. Trochu jsem se zamyslela a zatoužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ani jsem nevěděla, že se dá tak krásně zamyslet nad turistickými značkami... Nádherně napsané, děkuji.

      Vymazat
    2. Žluté srdíčko je po infarktu.. :-)

      Vymazat
  2. Taky chodím po znáčkách, ale po srdíčkové jsem ještě nešla.
    Co chřipka? Jak se máte s Jeníčkem?
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá inovace turistického značení.
    V říši zvířat žlutá znamená "Pozor, jsem jedovatý, nebudu ti chutnat!" Ale my nejsme zvířata, abychom se zluté báli. I když, někdy to vypadá, že jsme se od zvířat moc nevzdálili.
    Tak snad žluté srdíčko turisty nezklame. A vůbec srdíčka. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí