pátek 16. března 2012

Západ slunce








10 komentářů:

  1. Moc hezké, úžasná je ta předposlední fotka, kde sluníčko prosvítá skrz stromy - nádhera.
    Marcelko, měj aspoň trochu pěkný víkend a Jeníkovi, ať už se uleví a objímám Tě .
    A se strejdou jim to spolu moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, ty západy slunce. Miluji jejich atmosféru. Mnoho pozdravů! Petr.

    OdpovědětVymazat
  3. Jééééé to je nádhera..Děkuji,děkuji,děkuji..
    Opravdu krásné fotky tady máte:-)
    Hezký bezstarostný víken vám přeju..Brigit

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je také krása...těším sy, že možná přibude i svítání:-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Také mám ráda západy sluníčka a ten Tvůj nafocený je moc pěkný.Přeji pěkný víkend.Lama
    http://lama-fotografovani.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Taky miluju slunce,ať už vstává,nebo jde spát.
    Děkuju za milé návštěvy u mě na kopci.
    Dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  7. Včera jsem v podvečer cestovala vlakem a naskytl se mi podobný, podobně krásný pohled. Sem tam v něm zablikaly míhající se stromy nebo budovy, ale opravdu, byla to krása...

    OdpovědětVymazat
  8. Taky ráda sleduju západ slunce. Jen ty holubí články jsem musela rychle přeskočit, se svou fobií na holuby si je raději nebudu prohlížet.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí