neděle 25. března 2012

Zítřejší myšlenky nechej na zítřek



Četla jsem si dnes aforismy a kartičky Sri Chinmoye.
- "Zítřejší myšlenky nechej na zítřek."

Jak pravdivé. Často přemýšlím nad budoucností.
Tehdy, když mi "někdo" ublíží.

Nevím, JAK to udělat, JAK to přežít, CO dělat.
NIC nevím a trápí mě to.
Chybí mi odvaha, chybí mi peníze...
Budu se snažit na to nemyslet.
NĚJAK BYLO, nějak BUDE.

Raději přidám pár dalších citátů:
- "Nechť je tvé srdce živoucím důkazem, že na zemi existuje vděčnost."
- "Buď šťastný! Buď šťastný! Na to, abys byl nešťastný, bude vždy čas později."
- " Nech se vést láskou svého srdce. Štěstí tvého života půjde za tebou."

Snad se jimi občas řídím....

4 komentáře:

  1. Milá Marcelko,moc krásné a pravdivé no a ten západ slunce, však ty víš jak je mám ráda. Děkuju

    OdpovědětVymazat
  2. Dušinko milá, Ty mi toho tolik dáváš... já jen těžko nacházím čas k Tobě zavítat, protože tenhle Tvůj blog vyžaduje čas na zamyšlení ... ale moc ráda tu jsem. A tenhle příspěvek mě dočista dojal, krásná, pravdivá a velmi výstižná slova... děkuju ti
    A děkuju ti za každý Tvůj komentář u mě, vždy potěší!

    OdpovědětVymazat
  3. O tom jsem slyšel, kdysi na to bývaly plakáty v metru.
    Krásné citáty.

    OdpovědětVymazat
  4. mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooc pěkný

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí