neděle 15. dubna 2012

Brána do parku






9 komentářů:

  1. Hola Amelie:

    Con las imágenes se logra un efecto más inmediato que con la palabra, pero menos intenso.

    Gracias.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Tě. Ta brána vypadá až moc tajemně. Miluju tajemné věci. Zrovna dnes jsem byla si zkusit na zámku, kde budu mít brigádu jako průvodkyně. Byla jsem si zkusit okruh sama, hrozně jsem se bála, protože tam prý straší. :D Krásný týden Ti přeji a děkuji za tvoje krásné komenty :)

    OdpovědětVymazat
  3. to vyzerá ako brána do "tajomnej záhrady"...

    OdpovědětVymazat
  4. Takové tajuplné, skoro jako z horor filmu:-)
    Opět nádherný detail...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. První, co mě napadlo byla Trnkova Zahrada. Taková tajuplná, ale přesto krásná...

    OdpovědětVymazat
  6. "Je tam brána zdobená, cestu otevírá,

    zahradu zelenou, všechno připomíná.

    Jako dým závojů , mlhou opředených,

    vstupuješ do ticha, cestou vyvolených."

    Už si broukám, první, co mne napadlo... :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj Marcelko,
    moc krásné, vždycky si u takových věcí představuji, v které době asi vznikaly a jak moc musel být šikovný kovář co ji dělal.A pohádky Zahrada od Trky, jsem se vždycky tak trochu bála, vůbec jsem z ní neměla dobrý pocit, a ani teď jako velká ji stále nemusím.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kladka - visací zámek, je tam zřejmě zcela zbytečně. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí