čtvrtek 12. dubna 2012

Holubník


Při focení tohoto holubníku to bylo poprvé, kdy vyběhl z domu nějaký pán ....


Nelíbilo se mu, že obcházím okolo domu a fotím...


Nevěřil mi, že vidím holubník poprvé v životě.... a proto si tu významnou událost chci zaznamenat.

 Holt jsem dítě z města....


Focení je někdy nebezpečný koníček. :-P


Ale to mě stejně od focení neodradí.

8 komentářů:

  1. Holubníkem jsi mi připomněla, že sousedi, přes pár domů mají teď dva nové holubníky a jsou parádní. Příště ti je vyfotím. Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Me encanta la sencillez vertiginosa de tus fotos. Demuestran que tienes los ojos abiertos y limpios.

    Un abrazo.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé a mě to zas připomělo film Vesničko má středisková a Otíka s jeho holubama. Prima fotky Marcelko. Těším se na další.

    OdpovědětVymazat
  4. Amel a víš,že se mu nedivím? V dnešní době vykuků si klidně mohl mylset,že nafotíš a pak prodáš jeho střechu nad hlavou:o(
    Holubník je ale krásný ,šikula a nedej se.Taky fotím kde co a kde koho:D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký holubník, vyhnaný do patra, tak jak to má být.
    Snad to za to "dobrodružství" stálo. Ještěže nechtěl zaplatit. To víš, už i malí černouškové v Africe si říkají za focení o obolus - neny penys, neny foto (trochu jsem upravil jinou hlášku, ale ta se sem nehodí). :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vážně poprvé v životě? Já jsem jich viděla už hodně.. a klidně bych i nemusela, na holuby mám totiž velkou fobii.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš samé krásné objekty k focení :-)) Ten holubník je moc pěkný,

    OdpovědětVymazat
  8. Holt byla jsi coby paparazzi. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí