středa 4. dubna 2012

Kůra stromu



6 komentářů:

  1. mám ráda vaše fotky obyčejných věcí. mám ráda krásu stromů, kamenů, přírody kolem nás. Je to balzám na duši pro lidi, kteří se dokáží dívat kolem sebe a tyto obyčejné věci vnímat.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Chlupatýcg kaktusů jsem viděl, ale takhle krásně "chlupatý" strom si neuvědomuji. Ta kůra krásně šupinatí. Hezké snímky.
    A posílám pusu i z Čech. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gracias a ti, Amelie, por tu hermoso y sincero comentario.

    Un abrazo fuerte.

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně bych měla chuť tu kůru odlupovat, ale slušné vychování mi brání :-) Kluci byli onehdy v lese s tatínkem, dostali od něj opravdové ostré nože a rejpali do kůry. Dostali ode mě přednášku, že do živých stromů se nedloube, i když manžel se dušoval, že řezali jenom do poražených.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí