pátek 13. dubna 2012

Miluji modré nebe 2






8 komentářů:

  1. Máte krásné fotky, nebe s mráčky je úžasné. Stačí se dívat jak plují po obloze a člověk je hned nějak klidnější. Mám ráda oblohu, která není jen modrá, u mraků nechám prostor fantazii a hledám v nich různá zvířata, obličeje, tvary, sleduji jak se mění.
    Viděla jsem naducané bílé mráčky z letadla a to je teprve nádhera.
    Přeji vám radost z obyčejných věcí a hlavně klidný víkend.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Hola Amelie:

    En todas tus fotos brilla siempre la misma luz, el mismo poder de covicción, un profundo conocimiento de la Tierra - `Cesko - de ayer y de hoy, una sensibilidad extraordinaria para captar la belleza del día a día de tu bello país.

    Gracias.

    Un beso.

    OdpovědětVymazat
  3. Muy bellas las imágenes, me gusta tu blog.

    Un beso.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muchas gracias por el cumplido. Me alegro que les guste mi blog.
      Hermoso día.

      Vymazat
  4. Amelie i já miluji modré nebe a ty tvoje fotky jsou nádherné. U nás je dneska pod mrakem, takže fotky ani budou nic moc. Přeji krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  5. Nebe je zahrada se zlatou tůní... zpíval kdysi Václav Neckář. Zlatá tůně se nám zdá stále stejná, ale ona zahrada se mění každým okamžikem. Také rád pozoruji mráčky, obláčky, mraky. Je to krásné přírodní divadlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Takové nebe je možné snad jen v Česku :)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí