pondělí 2. dubna 2012

Mladá ruka a starý strom





11 komentářů:

  1. Krásný kontrast. :)
    A na prvním snímku je i hezká hra světla a stínu.

    Tak malá ruka a co všechno musí zvládnout.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Mám ráda staré stromy. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, moc se mi to líbí! Ten kontrast je opravdu výrazný...Taky se ráda dotýkám kůry stromů...

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem četl takový jeden příběh o jedné ženě, která neměla vůbec na nic čas, protože musela tvrdě, opravdu velmi tvrdě pracovat a starat se o druhé a přesto si nikdy nestěžovala. Všechno to své trápení přijímala s velikou pokorou. Celé noci strávila při šicí mašině, aby vydělala pár drobných pro svou rodinu, své děti. A jednou, když se jí někdo zeptal, kde bere všechnu tu sílu, zvládat svůj těžký život s takovým klidem, odpověděla, že cokoliv dělá soustředí se právě na své ruce, které pracují, zatímco ona ty své ruce jen tiše pozoruje. Ruce pro ní byly tím nejúžasnějším nástrojem projevení člověka, nesmírně ji fascinovaly. Tato žena dosáhla tak vysokého stavu seberealizace, aniž by nějak speciálně meditovala. Na to prostě neměla čas a tak jen pracovala a pozorovala své ruce, jak pracují... A tak našla sama sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer, malé srdce. jsem ráda, že jsi zase zabloudil na můj blog. Hezký příběh.

      Vymazat
  5. Strom unikát, že? Moc zajímavý, díky za fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná ruka. Katka

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí