pátek 27. dubna 2012

Stará okna




6 komentářů:

  1. ta třetí je pro mě nej, jen přemýšlím jak? Vypadá to, jako by to byla jen zaď s okny, z venku koukáš ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta třetí fotka s tou lahví mě taky zaujala nejvíc. Pěkný víkend, Jani.

      Vymazat
  2. Querida Amelie:

    Posees el increible secreto de extrer la belleza de todas las cosas. No lo pierdas nunca.

    Un beso.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cada cosa, cada animal, cada hombre tiene su belleza y que se encuentra. Buen fin de semana.

      Vymazat
  3. Okno do nikam...

    Ta zapomenutá lahev na okně zbouraného domu je opravdu úchvatná. :)
    Mám rád taková stará okna. Domy s nimi mají úplně jinou podobu, úplně jinou atmosféru než s těmi dnešními plasťáky. Jistě, moderní okna jsou vhodná pro úsporu tepla a nefouká jimi, což je nepřehlédnutelná funkce, ale krásu minula nahradit nemohou.

    OdpovědětVymazat
  4. Okna jsou vždycky moc zajímavá, taková tajuplná. Co asi skrývají?? Co je za nimi??? A co máš Amélie u mě na blogu, to už musíš zjistit sama. Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí