pondělí 30. dubna 2012

V kaluži




7 komentářů:

  1. Zajímalo by mě, jak vybíráš náměty pro focení. Nebo je to vždycky náhodné? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vždy spontánní. Co zrovna vidím na procházce, na výletě.

      Vymazat
  2. To je super fotka. Marci ty tvé fotky mě neustále nutí se zamýšlet nad věcmi kolem sebe. Dřív mě ani nenapadlo pozastavit se nad odrazem v kaluži. Od nynějška budu koukat i do kaluží. Díky Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Rija to řekla přesně. I obyčejná kaluž se v Tvém podání mění na cosi zajímavého.

    OdpovědětVymazat
  4. Máte dobré oko na takové malé, roztomilé, zajímavé detaily, kterých je kolem nás hodně, ale mnoho lidí je neumí vidět. Odrazy v kalužích mám také ráda. Přejí pěkný první máj. L.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta brána v kaluži je opravdu krásná, je to fakt, že ty máš opravdu oko na detaily, a to je dobře. Protože detaily dokreslují život, nejen velké celky. Takže jen tak dál Marci....:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky....výborný námet..

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí