středa 25. dubna 2012

Značka na stromě


6 komentářů:

  1. televizní obrazovka na reklamu domu..Umíš pěkně sledovat okolí.Krásný den i malému ,,pošťákovi,,

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherná fotka :-) Jak se tam ten domeček přesně vešel :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tengo tantas cosas que aprender de todos aquellos a quien admiro...

    Un beso.

    OdpovědětVymazat
  4. Sice bych neřekl, že zrcadlo je značkou, ale já jsem dělal ŘP už dávno :), ale jinak je to hezký úlovek. Zajímavé umístění. Jen jestli přes vegetační období není moc zarostlé.
    Domek se mi moc líbí. Trochu jak z pohádky.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky.. mají něco v sobě..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Táto sa mi veľmi páči. Podarila sa Ti.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí