pondělí 7. května 2012

Hádanka č. 22


Vyluštění hádanky:







7 komentářů:

  1. Yo no sé si, en ese puzzle que sostiene dos corazones, triángulos y el viento, se puede encajar un rumor de palabras, péndulo dulce de un deseo estremecido.

    Un abrazo.

    OdpovědětVymazat
  2. Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že Mirek ví, zná, tak přidám další fotky.

      Vymazat
  3. Co by to mohlo být? Trochu to připomíná hydrant, trochu raketu, označení významného místa. Ale co ta červená barva? To jsem teda zvědavý, kdo tohle uhodne.

    OdpovědětVymazat
  4. já bych tak tipovala zvířecí hřbitůvek???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvířecí zrovna ne, ale hřbitov ano. Mirek sice psal rusky pro podobnost pomníku s ruskými stavbami, ale podstatu jsi uhodla Ty.
      Máš u mne malé bezvýznamné plus. ;-)

      Vymazat
  5. Tak Marci toto bych neuhodla ani za sto tisíc.Taky jsem si tady tipovala hydrant.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí