sobota 12. května 2012

Hádanka č. 23


Hádanky jsou v oblibě.
Několik lidiček mi nedávno napsalo, že mu chybí další hádanky, tak tady máte novou....

A zde máte vyluštění hádanky:



Mám moc ráda Karlovy Vary.



10 komentářů:

  1. Ém.. má se hádat, co to je?
    Já bych řekl, že to je z nějaké sochy.

    OdpovědětVymazat
  2. dáky plech na pečenie alebo miska?....tak to som fakt zvedavá čo to je :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To som napnutá, čo to bude. Nenapadá ma nič...možno to bude klika u okna?

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to nevím :D. Asi kousek z nějaké sošky nebo ouško od hrníčku :).

    OdpovědětVymazat
  5. tož to bude pěkná perdelka ;o)

    Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, jsem rodák z KV. Měl bych si tam udělat výlet, abych si je trochu připomněl. :)

    OdpovědětVymazat
  7. No tak pramen bych nečekala.Spíše něco hambatého.To je super a tak to bylo napínavé :-)).

    OdpovědětVymazat
  8. hi hi :-)) tak toto by ma fakt nenapadlo, super! :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem nepoznal oč jde .. a to na tyto prameny narážím téměř každý týden :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí