neděle 20. května 2012

Kadibudka 2



7 komentářů:

  1. Krásná, zděná. Mohla by se vyhnat i do patra. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow. Musím přiznat, že kadibudku jsem viděla naposledy snad před 10 lety. Umíš opravdu objevit zajímavé věci:-)

    OdpovědětVymazat
  3. poznám, takú sme mali u babky, a v podstate to bol jediný záchod, ktorý tam bol :-)
    Mimochodom, súťaž som doplnila a okrem dažďa môže byť nafotená aj voda a môžu to byť aj staršie fotky a nie nové resp. terajšie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme na něj chodili u babičky a na chalupě..krásná léta dětství...

      Vymazat
  4. Kadibudka vypadá spíš jako strážní domek...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mi měli jen dřevěnou, toto je luxus :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Cihlová se mi moc nelíbí, mám raději celé ze dřeva.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí