čtvrtek 10. května 2012

Koleje podél silnice






7 komentářů:

  1. Milá Ami, tak nějak mi Tvoje kolejové fotečky připoměly bezstarostné vysokoškolské víkendy (kdeže jsou :-)) Přeji Ti krásné a klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Te echo de menos como las estaciones abandonadas a los trenes...

    Un beso.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda vlaky - a už je to dávno, co jsem s ním jela. Mám ráda prázdniny - a to je ještě "dávněji", co jsem je měla. Ty koleje venkovskou krajinou mi je připomněly.

    OdpovědětVymazat
  4. :) pekný blog. nový člen. a dakujem za koment.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotíš krásne a zaujímavo...som rada že som sa dostala vďaka Tvojej návšteve u mňa na Tvoj blog. Určite ho budem častejšie navštevovať.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí