čtvrtek 3. května 2012

Kresby na nebi




6 komentářů:

  1. To je nadhera, NADHERA! Ze vsech prirodnich obrazku nejvic miluju zapady a vychody slunce. Nekdo tomu rika kyc, pro me je to vrcholne umeni prirody.
    Ethnea (Misa)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ethneo, západy slunce patří k mým nejoblíbenějším. Východ slunce často nevidím, protože jsem sova a brzké vstávání mi nedělá dobře. Ani to možné focení východu slunce mě nedonutí vstát.

      Vymazat
  2. Kresby na nebi mám taky ráda a taky tvary mraků. Krásné fotografie. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danialexi, mraky a celkově kresby na nebi fotím moc ráda.

      Vymazat
  3. Ahoj Amelie, ďakujem za tvoju návštevu na mojom blogu, vďaka tomu som objavila tento tvoj, pozerám že máme rovnakú záľubu vo fotení, máš krásny blog a aj fotky, páči sa mi tu a budem sem rada nakúkať :-) Prajem krásny dník a nech sa ti tak stále dobre a krásne darí :-))

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí