středa 9. května 2012

Nehoda




9 komentářů:

  1. FÍ HA, DOUFÁM, ŽE JSTE NEBYLA ÚČASTNICÍ NEHODY .:) MĚJTE KRÁSNÝ DEN !

    OdpovědětVymazat
  2. Nehoda není náhoda. :)
    A nevyplácí se být moc zvědavý, pak se může stát, že hned vedle staré nehody je nehoda nová díky zvědavé nepozornosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem neřídila, byla jsem jen spolujezdec, tak jsem mohla fotit.

      Vymazat
  3. Doufám,že se nic hroznějšího nestalo,=plechy vem čert.Od naší nehody mám vždycky deoku,když vidím nehodu.zaplať bůh,u nás to odnesly plechy za 40 tisíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od mojí nehody na mé 20. narozeniny mám hrůzu z řízení, ale snažím se jezdit. Škoda byla asi ještě vyšší, musela bych se zeptat manžela. NUTIL mě jet, a tak to dopadlo.

      Vymazat
  4. Querida Amelie:

    La frecuencia con que hoy se suceden las muertes accidentales - a causa del tráfico, del trabajo arriesgado, de los innumerables peligros de la civilización - ha hecho prosperar la descabellada idea de que la muerte constituye esencialmente un accidente...

    Un beso, primor.

    OdpovědětVymazat
  5. Nepředpokládám, že Amélie jezdí tirákem na nákup

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí