středa 2. května 2012

Pohled z auta na pole






8 komentářů:

  1. Ta žlutá pole jsou krásná, ale nějak mi připadá, že vytlačují další tradiční plodiny. Dovoz přes půl světa vyjde laciněji? Stále to nějak nechápu.
    Ale to sem nepatří. Obrázky jako vždy moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Marcelko, ty barvy jen září, krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  3. Pole jsou teď nádherná. Jela jsem krajinou a bylo mi líto, že s sebou nemám foťák.

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása - řepkové pole bych chtěla někdy také vyfotit, je to fotogenická věc.Tys to pěkně nafotila.
    Díky:)L.

    OdpovědětVymazat
  5. The greenness of the fields is very beautiful

    OdpovědětVymazat
  6. Okolo lesa pole lán
    a v autě Ameliin klan! (ne, vážně, nic lepšího asi nevyplodím, hanba, ale přišlo mi to docela trefné!)

    A žlutá je jedna z mých nejoblíbenějších barev, takže chválím, chválím, cvhálím...! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí