čtvrtek 31. května 2012

Tulipán po dešti







11 komentářů:

  1. Tak to je skvělé, nepřekonatelně živé. Zvlášť když ještě po okvětních lístcích stékají kapky vody, má člověk pocit, jako by jej viděl růst.

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říci, že jsem snad ještě neviděla krásnější tulipány na fotkách! Nádhera! Jak jsi dokázala přesně zachytit květinu a ke všemu mojí lásku tulipán! :-) Normálně - až k nám domů cítím jeho neodolatelnou vůni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, děkuji za pochvalu, i já mám tulipány moc ráda.

      Vymazat
  3. Echo de menos tu flor en mi blog. Alegraría mi alma.

    Un beso.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná studie "uplakaného" tulipánu.
    Tleskám!

    OdpovědětVymazat
  5. Člověk na tomhle blogu aby pořád jen chválil:-). Nádherné fotky, Amelie. Opět:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné, taky hodně fotím kytičky. Jen máš na některých fotkách špatné zaostření... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, ale mně nejde o dokonalost. Líbí se mi to právě takové, jaké to je. Kdyby se mi to nelíbilo, tak to sem nedávám. :-)

      Vymazat
  7. Opět nádhera, ten tulipán měl ale žízeň. Ani to by mě nenapadlo, fotit tulipány po dešti. Je neuvěřitelné kde bereš inspiraci.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí