sobota 30. června 2012

Hádanka č.24


Vyluštění hádanky:



8 komentářů:

  1. Nějaký sloup v budově? Ne, nevím. Dám se podat

    OdpovědětVymazat
  2. nějaký háček...na ručníky??

    OdpovědětVymazat
  3. Nejdřív jsem chtěl napsat zouvák na boty, ale pak jsem si všiml, že ona věc má nožky a ta plocha je nad podlahou. Nemám ponětí a tak budu hádat - nějaká moderní lavička či obkročné sedátko. :)
    To jsem tedy zvědav, co to je vystavené! Nakonec to bude něco z ordinace. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Tak na CT jsem byla loni v srpnu, ale moc (vlastně vůbec) jsem si ho neprohlížela.

      Vymazat
    2. Pravda, že ta podlaha mi přišla taková divná. Ale takhle zblízka to fakt vypadá jako CT.

      Vymazat
  5. Musím uznat, že ani po vyluštění hádanky nevím co to je... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, to je ostuda! Já jako bývalý aktivní hráč bowlingu a dokonce před lety i vítěz jednoho turnaje z pražské Radavy bych ten podavač koulí měl poznat.
    Tak tos mne dostala! :))

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí