pátek 1. června 2012

Kaluže





6 komentářů:

  1. pěkný fotky)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. TAkové hezké kaluže i s obrázkama jsem ještě neviděl. Dobrý nápad, to by mě nenapadlo!

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky z obyčejných věcí kolem nás. Moc se mi líbí, jak se dokážete dívat kolem sebe.
    Nevím čím to, ale louže mně přitahují ještě teď v dospěláckém věku, mám psa, který louže miluje a do každé vleze (no je to letos trošku lepší) a když s ním jdu ven v holinách a nikde nikdo není, s velkou chutí se louží projdu taky. Takže je spokojenost na obou stranách :-)
    Hezký víkend
    JItka

    OdpovědětVymazat
  4. Existe algo más puntual que el reloj: el espejo, aunque sea un charco el que haga de éste...

    Un beso, Amelie.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí