pondělí 2. července 2012

Hádanka č. 26


A co to bylo?








10 komentářů:

  1. Konvička? nejspíš budu hodně daleko :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To bude něco vypalovaného, nějaká nádoba na kytky či stromek. No ale co ta "vlnovka" vlevo? Bůhví co to je za skulpturu. Bůh a autorka fotografie. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mala kasna, nebo napajedlo :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. A co tak spodek nějakého sloupu ???

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tady jsem tipovala také nějakou nádobu na kytky, ale ta voda mě tam mátla.
    Dávám tyhle hádanky dalším lidem kolem mě, bavíme se u toho, z 12-15 lidí vždycky 1-2 uhádnou, ale to jim malinko napovídám. Je to výborné cvičení přestavivosti! Největší bomba byl MacDonald. Ptají se s uznáním, kdo to fotil, dovolila jsem si odpovídat, že to fotí "moje dobrá známá". Snad se nebudeš zlobit, že tě tak nazývám, osobně se neznáme, ale já to tak cítím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitko, ne, nezlobím se. Naopak - je mi ctí. :-)
      Právě na tebe myslím, když se jednou za měsíc (dva, tři...) dostanu někam na výlet..a přemýšlím, CO by se hodilo za hádanku pro tvé známé.

      Vymazat
  6. Takže nakonec ona skulptura. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já v tom odrazu v klíně vidím tvář člověka v masce :-) asi šílím :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Jako první mě napadla psí hlava :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí