čtvrtek 12. července 2012

Hádanka č. 34


Vyluštění hádanky?
Byla jsem nedávno u zubařky a cestou jsem se zastavila na kafe u jedné starší paní. Nebyla jsem u ní asi sedm let. Co je Jenda na světě, tak  určitě ne.
A moc se mi líbilo, jak má Baryk připravené krmení...prý aby se nemusel ohýbat....





12 komentářů:

  1. Asi dřevěný erb, fakt nevím, dám se poddat.

    OdpovědětVymazat
  2. To bude nějaká skládanky nebo stavebnice, ten horní díl zapadne do toho dolního...

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Strašně se mi líbí, když nevíte..a tápete..a tápete. :-) Hezky se u toho bavím.

      Vymazat
    2. Tak co to? :-) Pirátská truhla a nebo nějaká lavice :-D

      Vymazat
    3. Tipy jsou to ale parádní, to se musí nechat.

      Vymazat
  4. Historická "vkládačka". A vkládá se ta "kost". :-)

    Bav se, bav. I malá radost trochu zpříjemní den. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. MIlá Amélie, moc se mi líbí tvoje hádanky. Dneska si myslím, že by to mohla být noha od dřevěného stolu a nebo lavice. Něco podobného mám brácha ve sklepě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně se zase líbí, že vás to baví a že se vám to líbí. Děkuju.

      Vymazat
  6. Takové výmysly.. kam na to ti lidé chodí?

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká hádanka :-) Mám pro své psy něco podobného, ale nevypadá to tak pěkně. Náš psí stůl je ryze účelová záležitost. Ten vyfocený psí stoleček je ale dělaný i pro potěchu oka :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí