pátek 10. srpna 2012

Semafor









4 komentáře:

  1. Nechcete se přihlásit do nějaké fotografické soutěže? :) Všechny fotky, co jsem u Vás na blogu viděla jsou krásné :) a třeba ty fotky s trny růže jsou jak od profesionála..Obdivuju Vás, jak to všechno zvládáte. Jste skvělá!
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, MOC děkuji za pochvalu, je to můj koníček, má láska, moje forma relaxace, psychoterapie...když fotím, zapomínám na problémy, na autismus... Na fotografické soutěže nemám čas...ale kdo ví? NIKDY neříkej nikdy. :-)

      Vymazat
  2. To by mě asi nikdy nenapadlo fotit odraz semaforu v kaluži. Zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivuji Tvůj pohled na svět, skvělý nápad, na to bych nikdy nepřišel. Parádní.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí