pátek 15. listopadu 2013

Netradiční pohled z okna








3 komentáře:

  1. Při prvním pohledu jsem myslela, že je to část sochy - je už dost chladno, tak už s tím zateplováním budou snad brzo hotovi ale pohled opravdu netradiční.

    OdpovědětVymazat
  2. Když nám zateplovali barák,tak se mě taky takový pohled naskytoval,ale jsem ráda,že máme teploučko a hlavně hotovo.Vůbec se jeníčkovi nedivím,že se mu to nelíbilo,Marci mějte všichni hezký víkend.Miluš

    OdpovědětVymazat
  3. to je bomba :-) nejdřív jsem myslela, že je to část lešení, pak socha :-) Taky jsem ráda, že zateplování baráku už máme pár let za sebou. Dělali to tenkrát od září do dubna...6 vchodů a bylo to rámusu a bordelu víc než dost

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí