sobota 2. listopadu 2013

Podvečerní fotky



Fotila Eliška, když jsme jeli domů....







3 komentáře:

  1. eliška je šikulka! má geny fotografa po mamince;-)
    dnes jsem si přála, abys byla se mnou - šli jsme na večerní procházku na hřbitov, zapálit svíčky mé rodině. ta atmosféra se nedá popsat... vše ponořené do tmy a jen ta světýlka všude. můj foták na toto nemá a mobilem mi to příjde nanic... a všude okolo rodinky s malými dětmi a ty jejich rozzářená očka a v nich odrazy stovek světýlek... škoda, že jsi tam nebyla se mnou a nemohla to zachytit navždy...
    gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gábi. mrzí mě, že já jsem na hřbitov dnes nemohla, ale měla jsem úžasnou návštěvu s malým autistou. Hřbitovy mám moc ráda a se světýlky to muselo být nádherné. Jen ten můj foťák na noční fotky (moc) nestačí. Jednou si ušetřím na lepší:-))

      Vymazat
    2. o té návštěvě mi musíš víc napsat, ju;-) a nebo nám všem, jak chceš...
      gábina

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí