sobota 21. prosince 2013

Malé zastavení v kostele


Pár minut rozjímání v kostele...



...cestou do ambulance bolesti...








8 komentářů:

  1. sem chodím ráda o vánocích, dívat se na jesličky...vlastně těch kostelů je mnohem víc, pražských většina. Mám ráda jednoduché, staré kostely, vůni kadidla...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné,poklidné místo.Jen škoda,že se kosteli zamykají.Kolikrát by člověk šel jen tak s tím nahoře pokecat,ale nebudu stát za mřížema jak zloděj.Je to nedůstojné vůči nám oboum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, Maruško. To mrzí i mě. lidé by zašli. A zrovna ti, co nechtějí jít na mši či na bohoslužbu, ale většinou je zavřeno a tak to vzdají...velká škoda.

      Vymazat
  3. Taky bych se měl vypravit do kostela, ale lenora pořád vítězí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já jsem šla náhodou OKOLO k doktorce. Kdybych se měla vypravovat jen do kostela, tak k tomu asi taky v těchto hektických dnech nedošlo.

      Vymazat
  4. Přišla jsem popřát celé rodině pohodové a šťastné vánoční svátky. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Kolem toho kostela chodím každou chvíli. Měli jsme u něj několikrát sraz, když jsem měla průvodcovský kurz. Dovnitř jsem ale dosud jen nahlídla. Tak jsem ráda, že si ho můžu aspoň díky tvým fotkám víc prohlédnout.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí