úterý 11. března 2014

Malý příbytek - velký klid


Kolem tohoto hřbitova jezdím docela často.







Pokaždé mě zaujme nápis nad bránou.


Kolikrát jsem se chtěla zastavit, ale nebyl ČAS.
On nebyl ani včera. Nechtěla jsem přijet pozdě, ale říkala jsem si, že 5-10 minut mi dotyčná odpustí...a možná si ani nevšimne...
(Nevšimla si.)


A já jsem během těch deseti minut načerpala energii a sílu.
Na chvíli jsem se v tom hektickém životě zastavila.
Bylo to fajn.
Na tom malém hřbitůvku nikdo nebyl. Jen já a posvátné ticho....



4 komentáře:

  1. Pěkné, moc pěkné. Opravdu dobrý nápis. Udělala jsi dobře, že jsi zastavila. Jsem ráda, že nacházíš pomoc v takových věcech, že vůbec dokážeš najít pomoc. Jsi skvělá a já Ti přeju hodně další síly. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. krásný hřbitůvek a pěkný nápis..... jen marně pátrám v paměti kde se nachází jistě nebude daleko - jezdíme stejnými cestami

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí