pondělí 14. prosince 2015

Milosrdný Samaritán



Můj úlovek z bazaru...







5 komentářů:

  1. To je nádhera! Ty texty musí být síla. Třeba tě povzbudí a posílí na cestě :-))) ale je to fakt síla. A jak šaty z minula? Připomněla jsi mi chvíle, jak z pohádky...jen se tak otočit a snít :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda věci , z kterých dýchá minulost. Nákup na jedničku. :)))
    A šaty jste vybraly?
    Krásný adventní čas. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda věci z kterých dýchá minulost. Nákup na jedničku :-)
    A šaty jste koupily?
    Krásný adventní čas. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsme zatím nekoupily, čekáme na vhodnější příležitost:)

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí