neděle 12. června 2016

Noc kostelů - Ostrava Hrabůvka KOSTEL PANNY MARIE 2























5 komentářů:

  1. tedaaa, vy jste toho stihli !!! Můj nejoblíbenější kostelík v Ostravě je Sv. Duch v Zábřehu (naproti kina Luny). Myslím, že tento je ze všech ostravských kostelů ten nejmladší. Podle dřívějších příspěvků na blogu soudím, že asi nejste katolíci, ale stejně, kdyby se vám chtělo, zaběhněte někdy ke Sv. Duchu, v neděli v 10.30 je "dětská", určitě nebudete litovat :-)
    zdravím,
    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Jsem u CČSH, nikoliv u katolíků. Ten kostel v Zábřehu se mi taky líbil, dojde na něj brzy s fotkama:-) I na Bohoslužbu bych se tam někdy ráda podívala. Díky za tip.

      Vymazat
  2. Náš kostel byl také otevřený a mrzí mě, že jsem neměla s sebou foťák. Doufám, že se máte všichni dobře, často na Vás vzpomínám.Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Amélko, moc hezké fotky - kostely jsou úžasné, mám ráda jejich atmosféru plnou modliteb šeptaných tisíci ústy spoustu a spoustu let. U nás letos po hooodně letech omezeně zpřístupnili i věž až ke zvonu, taky moc příjemný zážitek.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně zase zaujal kostel v Mariánských Horách, který se pokouším nakreslit a také Přívoz a Vítkovice.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí