pátek 16. prosince 2016

Malý lord











2 komentáře:

  1. Malého lorda bych si docela ráda přečetla, stejně jako Tajemnou zahradu.Viděla jsem pouze filmové zpracování (u obou)a Malý lord mě mile překvapil, protože sice to byl citový film, leč nikoliv sentimentální brak. Líbilo se mi, že šlo o chytrého a přitom soucitného kluka a ne žádného rozcapeného spratka, který poučuje dospělé, co mají dělat a jak se mají chovat, jak je to mnohdy v posledních amerických dětských filmech.
    Líbily se mi i herecké výkony, jak nerudného dědečka, tak matky, která si stojí za svým, ale je ochotna trochu přehodnotit svůj původní postoj, se změnou okolností.
    Knihu bych si fakt ráda přečetla, tahle má navíc i moc pěkné ilustrace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napiš mi adresu a až ji dočtu, pošlu ti ji. Jen se mi klidně připomeň, mohu zapomenout, ač velmi nerada.

      Vymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí